הקפות שניות : בית חב"ד מערב ראשון לציון - גלריה - חגים ומועדים : והורה מרן הרב קוק זצל .

עשרות אלפי חסידי גור השתתפו הערב במעמד ה''הקפות שניות'' שנערכה בבית המדרש הגדול של החסידות בירושלים בהשתתפות ובראשותו של כ''ק . והורה מרן הרב קוק זצל . עם התזמורת של הראל שטרן. המחלקה מארגנת את ההקפות השניות המרכזית ברחבת האמפיתיאטרון בתהלוכת ספרי תורה בתזמורת, ברוב עם הדרת מלך במעמד . בהיכל ישיבת תורת זאב בבית שמש, התאספו אמש, מאות .

הקפות שניות בכיכר העיר נתניה עם להקת סרוגים במעמד: ×
×"שכרת מכוניות ספורט ×'אר×""×' על מסלול מירוצים - Wheel ×—×"שות from wheel.co.il
עם התזמורת של הראל שטרן. המחלקה מארגנת את ההקפות השניות המרכזית ברחבת האמפיתיאטרון בתהלוכת ספרי תורה בתזמורת, ברוב עם הדרת מלך במעמד . הקפות שניות בישיבת תורת זאב בבית שמש. בהיכל ישיבת תורת זאב בבית שמש, התאספו אמש, מאות . ברחבת בית הכנסת נחלת אשר, שכונת כרמי הנדיב. סדורי444 תאריך28/09/21 יום שלישי בשעה20:45 כמות כרטיסים שנותרה חינם ותחת התו הירוק. והורה מרן הרב קוק זצל . מוצאי שמחת תורה, כב בתשרי, 28.9.2021 בשעה 20:30.

עם התזמורת של הראל שטרן.

סדורי444 תאריך28/09/21 יום שלישי בשעה20:45 כמות כרטיסים שנותרה חינם ותחת התו הירוק. המחלקה מארגנת את ההקפות השניות המרכזית ברחבת האמפיתיאטרון בתהלוכת ספרי תורה בתזמורת, ברוב עם הדרת מלך במעמד . הקפות שניות בישיבת תורת זאב בבית שמש. עשרות אלפי חסידי גור השתתפו הערב במעמד ה''הקפות שניות'' שנערכה בבית המדרש הגדול של החסידות בירושלים בהשתתפות ובראשותו של כ''ק . עם התזמורת של הראל שטרן. ברחבת בית הכנסת נחלת אשר, שכונת כרמי הנדיב. בהיכל ישיבת תורת זאב בבית שמש, התאספו אמש, מאות . מוצאי שמחת תורה, כב בתשרי, 28.9.2021 בשעה 20:30. הקפות שניות בכיכר העיר נתניה עם להקת סרוגים במעמד: ואף הן לכבוד התורה, ולכן יש בהן מצווה. והורה מרן הרב קוק זצל . הצטרפו אלינו לחגוג את סוף החגים ואת מוצאי שמחת תורה בארוע הקפות שניות שוויוניות ומוסיקליות בתחנה הראשונה בירושלים. על פי מנהג המקובלים מתקופת הארי, יש לקיים הקפות במוצאי 'שמיני עצרת', וקוראים להן 'הקפות שניות'.

בהיכל ישיבת תורת זאב בבית שמש, התאספו אמש, מאות . והורה מרן הרב קוק זצל . ואף הן לכבוד התורה, ולכן יש בהן מצווה. עם התזמורת של הראל שטרן. הקפות שניות בישיבת תורת זאב בבית שמש.

בהיכל ישיבת תורת זאב בבית שמש, התאספו אמש, מאות . ×'ית ×—×'"×
×'ית ×—×'"×" מער×' ראשון לציון - ×'לרי×" - ×—×'ים ומוע×"ים from www.chabadwest.co.il
והורה מרן הרב קוק זצל . ברחבת בית הכנסת נחלת אשר, שכונת כרמי הנדיב. על פי מנהג המקובלים מתקופת הארי, יש לקיים הקפות במוצאי 'שמיני עצרת', וקוראים להן 'הקפות שניות'. סדורי444 תאריך28/09/21 יום שלישי בשעה20:45 כמות כרטיסים שנותרה חינם ותחת התו הירוק. בהיכל ישיבת תורת זאב בבית שמש, התאספו אמש, מאות . המחלקה מארגנת את ההקפות השניות המרכזית ברחבת האמפיתיאטרון בתהלוכת ספרי תורה בתזמורת, ברוב עם הדרת מלך במעמד . הקפות שניות בישיבת תורת זאב בבית שמש. הקפות שניות בכיכר העיר נתניה עם להקת סרוגים במעמד:

הקפות שניות בישיבת תורת זאב בבית שמש.

ברחבת בית הכנסת נחלת אשר, שכונת כרמי הנדיב. מוצאי שמחת תורה, כב בתשרי, 28.9.2021 בשעה 20:30. על פי מנהג המקובלים מתקופת הארי, יש לקיים הקפות במוצאי 'שמיני עצרת', וקוראים להן 'הקפות שניות'. המחלקה מארגנת את ההקפות השניות המרכזית ברחבת האמפיתיאטרון בתהלוכת ספרי תורה בתזמורת, ברוב עם הדרת מלך במעמד . בהיכל ישיבת תורת זאב בבית שמש, התאספו אמש, מאות . עם התזמורת של הראל שטרן. הצטרפו אלינו לחגוג את סוף החגים ואת מוצאי שמחת תורה בארוע הקפות שניות שוויוניות ומוסיקליות בתחנה הראשונה בירושלים. והורה מרן הרב קוק זצל . ואף הן לכבוד התורה, ולכן יש בהן מצווה. הקפות שניות בישיבת תורת זאב בבית שמש. הקפות שניות בכיכר העיר נתניה עם להקת סרוגים במעמד: סדורי444 תאריך28/09/21 יום שלישי בשעה20:45 כמות כרטיסים שנותרה חינם ותחת התו הירוק. עשרות אלפי חסידי גור השתתפו הערב במעמד ה''הקפות שניות'' שנערכה בבית המדרש הגדול של החסידות בירושלים בהשתתפות ובראשותו של כ''ק .

על פי מנהג המקובלים מתקופת הארי, יש לקיים הקפות במוצאי 'שמיני עצרת', וקוראים להן 'הקפות שניות'. הצטרפו אלינו לחגוג את סוף החגים ואת מוצאי שמחת תורה בארוע הקפות שניות שוויוניות ומוסיקליות בתחנה הראשונה בירושלים. הקפות שניות בישיבת תורת זאב בבית שמש. והורה מרן הרב קוק זצל . ואף הן לכבוד התורה, ולכן יש בהן מצווה.

הצטרפו אלינו לחגוג את סוף החגים ואת מוצאי שמחת תורה בארוע הקפות שניות שוויוניות ומוסיקליות בתחנה הראשונה בירושלים. × Ö¸×'ִיל וְנָשִׂישׂ • ×
× Ö¸×'ִיל וְנָשִׂישׂ • ×"קפות שניות ×'חצ×""ק × ×"×'ורנ×" צפת | JDN from www.jdn.co.il
המחלקה מארגנת את ההקפות השניות המרכזית ברחבת האמפיתיאטרון בתהלוכת ספרי תורה בתזמורת, ברוב עם הדרת מלך במעמד . הצטרפו אלינו לחגוג את סוף החגים ואת מוצאי שמחת תורה בארוע הקפות שניות שוויוניות ומוסיקליות בתחנה הראשונה בירושלים. עם התזמורת של הראל שטרן. על פי מנהג המקובלים מתקופת הארי, יש לקיים הקפות במוצאי 'שמיני עצרת', וקוראים להן 'הקפות שניות'. והורה מרן הרב קוק זצל . בהיכל ישיבת תורת זאב בבית שמש, התאספו אמש, מאות . סדורי444 תאריך28/09/21 יום שלישי בשעה20:45 כמות כרטיסים שנותרה חינם ותחת התו הירוק. ברחבת בית הכנסת נחלת אשר, שכונת כרמי הנדיב.

המחלקה מארגנת את ההקפות השניות המרכזית ברחבת האמפיתיאטרון בתהלוכת ספרי תורה בתזמורת, ברוב עם הדרת מלך במעמד .

הקפות שניות בכיכר העיר נתניה עם להקת סרוגים במעמד: המחלקה מארגנת את ההקפות השניות המרכזית ברחבת האמפיתיאטרון בתהלוכת ספרי תורה בתזמורת, ברוב עם הדרת מלך במעמד . הקפות שניות בישיבת תורת זאב בבית שמש. עשרות אלפי חסידי גור השתתפו הערב במעמד ה''הקפות שניות'' שנערכה בבית המדרש הגדול של החסידות בירושלים בהשתתפות ובראשותו של כ''ק . על פי מנהג המקובלים מתקופת הארי, יש לקיים הקפות במוצאי 'שמיני עצרת', וקוראים להן 'הקפות שניות'. ואף הן לכבוד התורה, ולכן יש בהן מצווה. והורה מרן הרב קוק זצל . הצטרפו אלינו לחגוג את סוף החגים ואת מוצאי שמחת תורה בארוע הקפות שניות שוויוניות ומוסיקליות בתחנה הראשונה בירושלים. סדורי444 תאריך28/09/21 יום שלישי בשעה20:45 כמות כרטיסים שנותרה חינם ותחת התו הירוק. ברחבת בית הכנסת נחלת אשר, שכונת כרמי הנדיב. בהיכל ישיבת תורת זאב בבית שמש, התאספו אמש, מאות . עם התזמורת של הראל שטרן. מוצאי שמחת תורה, כב בתשרי, 28.9.2021 בשעה 20:30.

הקפות שניות : ×'ית ×—×'"×" מער×' ראשון לציון - ×'לרי×" - ×—×'ים ומוע×"ים : והורה מרן הרב קוק זצל .. הקפות שניות בכיכר העיר נתניה עם להקת סרוגים במעמד: המחלקה מארגנת את ההקפות השניות המרכזית ברחבת האמפיתיאטרון בתהלוכת ספרי תורה בתזמורת, ברוב עם הדרת מלך במעמד . ואף הן לכבוד התורה, ולכן יש בהן מצווה. ברחבת בית הכנסת נחלת אשר, שכונת כרמי הנדיב. סדורי444 תאריך28/09/21 יום שלישי בשעה20:45 כמות כרטיסים שנותרה חינם ותחת התו הירוק.